10/06/2012

Glagol "biti" i "imati" - Ρήμα “είμαι” και "έχω"

Glagol "biti" :

- Ja sam - εγώ είμαι - Ego ime

- Ti si - εσύ είσαι - Esi ise


- On, ona, ono je - αυτός, αυτή, αυτό είναι   - Aftos, aftii,afto ine

- Mi smo - εμείς είμαστε - Emis imaste


- Vi ste - εσείς είστε - Esis iste.


- Oni, one, ona su - αυτοί, αυτές, αυτά  είναι  - Afti, - es, -a ine


Glagol "imati" :


- Ja imam - εγώ έχω   - Ego eho

- Ti imaš - εσύ έχεις  - Esi ehis


- On, ona, ono ima  
- αυτός, 
αυτήαυτό έχει - Aftos, afti, afto ehi

- Mi imamo - εμείς έχουμε   - Emis ehume


- Vi imate - εσείς έχετε - Esis ehete


- Oni, one, ona imaju  
-αυτοί, 
αυτές, αυτά έχουν - Afti, aftes, afta ehun

Copyright©2012 Naucite Grcki by Jekita.
I don't own any of the photos above!

9 коментара:

  1. Bas je super ovaj blog! Sve cestitke. Oduvek sam zelela da naucim grcki jezik i sad vidim da uz vas blog ima sanse! :DDD

    ОдговориИзбриши
  2. Interesuje me gde u Srbiji ( Novom Sadu možda ) mogu kupiti knjigu početnog kursa ?

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман3/08/2015 2:50 PM

    Ja sam iz Nova Sada, i pokušavam da upišem kurs grčkog godinu i po dana - bez uspeha.
    Hvala ti za ovaj blog.
    Ise telio!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ces uskoro upisati taj kurs mada mi nije jasno sto bezuspesno, jel se to prijavljuje veliki broj ljudi ili sta?
      Drago mi je da je ovaj blog nekome od pomoci :)

      Избриши
    2. Анониман6/12/2015 10:06 AM

      U Novom Sadu postoji kurs grčkog jezika,škola se nalazi u ul.Kornelija Stankovića, ne znam da li smem da objavim naziv, predaje Grk (vlasnik škole), pošto pohađam isti mogu da kažem da sam jako zadovoljna! Ipak je drugačije kada te neko "natera" da čitaš, pišeš a pogotovo da pričaš!
      Takođe sve pohvale za blog! Mnogo znači uz neko već stečeno znanje, kao dopunska nastava jer se bazira na svakodnevne stvari i izraze za razliku od udžbenika.
      Hvala još jednom na trudu koji ulažete za sve nas koji volimo grčki jezik!

      Избриши
  4. Imate predivan blog :) Mnogo je lakse ovde nego na faxu kada nabacaju gomilu informacija xD

    ОдговориИзбриши
  5. Imali oblik kada se persira (Vi) ili je isto kao kod nas drugo lice množine ili ga nema??

    ОдговориИзбриши
  6. Moram jednu primedbu da dam. Ovo je glagol JESAM a ne BITI. Glagol JESAM
    ima samo prezent. Glagol BITI bi u prezentu glasio ja bivam, ti bivaš itd

    ОдговориИзбриши